Nowe media

Nowe media

O ile reklama w klasycznej gazecie jest o wiele prostsza w procesie produkcji i publikacji, o tyle poza ilością egzemplarzy w jakiej się ukazała, nie daje wielkich możliwości analitycznych.
W przypadku działań marketingowych wykonywanych za pomocą sieci web sprawa wygląda zupełnie inaczej. google_analyticsNowoczesne metody śledzenia propagacji reklamy czy jakiegokolwiek innego przekazu dają ogromne możliwości, ale właściwe ich wykorzystanie nie jest już takie proste. Podobnie rzecz się ma z analizą efektów działań marketingowych.

Polski rynek elektronicznych mediów rolniczych jest dość szeroki, ale jego jakość jest bardzo zróżnicowana. O ile rynek mediów codziennych wyłonił liderów zapewniających stałą podaż treści o wysokiej jakości, o tyle rynek rolny stanowiący zaledwie ułamek procenta rynku internetowego jest w stanie wygenerować nieporównywalnie mniejszy obrót finansowy oraz ruch.
Przykłady? Domena www.onet.pl generuje ruch na poziomie 15mln użytkowników miesięcznie. Każdy użytkownik odwiedza 8.3 strony, spędzając prawie 11 minut na tym portalu.
Jak te wartości mają się do rynku rolnego? Odpowiedź jest oczywista – nijak!

Planując działania reklamowe na łamach branżowych mediów elektronicznych